2014. április 5., szombat

                                                     Sziasztok!
Köszönöm a szavazatokat, és látom, tényleg őszintén válaszoltok, amit nagyon köszönök! Igen, az előző fejezet nem volt valami izgi..., de ez egy átkötő rész, a bonyolultabb helyzetekig:) Ezt majd később persze úgy is megtudjátok majd... A lényeg, hogy köszönöm, én pedig elkezdem ma írni a részt, de, tapasztalatból mondom, nem ígérek előre semmit, annyi viszont biztos, hogy ma írni kezdem.:) Egyébként ha nem gond, addig szeretném látni, hogy mennyien vagyunk! Mármint aki olvassa a fejezeteket. Ha te, kedves bejegyzés olvasó, követsz engem olvasásoddal, akkor komizz ide egy "igen"-t. Sokas segítenétek vele, mert nagyon érdekelne, hogy tényleg, mennyien is vagyunk! Persze tudom, nem sokan, de mikor azt megláttam, hogy egy ember olvassa,én már akkor is annyira örültem, hogy az elmondhatatlan! Szóval várom az "igen"-eket, és köszönöm nektek, addig pedig írom a részt. :) ♥

10 megjegyzés:

  1. Én követlek, olvasom a blogod minden bejegyzését , imádom ezt a sztorit :333

    VálaszTörlés
  2. szia! nagyon tetszik a sztori!!! az elejétől olvasom :D minden elismerésem!!! :D várom a kövit ;) pusziiiiiiiii

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Jajj, de kedvesek vagytok, köszönöm szépen, annyira örülök:)) Egyébként vagy, ma vagy holnap jön a rész!:) És köszönöm a komikat, tényleg!:)♥

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat, megint nincs még új rész... :( Remélem holnap ki tudom tenni. Tudom, senkit nem érdekel, de fizika tz.-t írunk, meg tele vagyok vizsgákkal, ezt kiírnom is csak most (19:49) volt időm, ne haragudjatok! Viszont nálunk mindjárt szünet, úgyhogy akkor végre lesz időm!! És bocsi, tényleg, nem akarok egy olyan blogvezető lenni, aki mindig csak ígéri a részeket, de komolyan, nem direkt csinálom... Köszi, ha elolvassátok ezt, és megértetek! ♥ Remélem hamarosan jón új rész.

    VálaszTörlés
  6. Jajj, de örülök:))) MINDENKINEK: Mától szünet, TÉNYLEG hamarosan jön új rész VÉGRE !!! :))) :D ♥

    VálaszTörlés