2014. április 11., péntek

 VÁLTOZÁS
Mostantól a fejezetek óra pontossággal kinn lesznek, mert ez így nekem is nagyon kellemetlen, hogy mindig csak ígérni tudom az elmúlt napokban. Remélhetőleg-most komolyan-holnap (04. 12) jön az új rész, és onnantól már mindegyik időben, pontosan fog érkezni! Ez lesz az utolsó rész, amit úgy rakok ki, hogy nincs megadja pontos idő, mert tényleg szeretném, ha ti is tudnátok, hogy kb. mikorra várható, pl hány órára, melyik nap,  hogy ne kelljen állandóan megnézni feleslegesen.:) Tehát az új rész időpontja mindig a legutolsó fejezetnél lévő kommenteknél lesz, persze nem azonnal, de hamar kiteszem majd. Köszönöm annak a néhány embernek a megértését és türelmét-ha még van-, remélem ez majd beválik! ♥ :(

4 megjegyzés:

  1. Már bocsi mert nem akarlak megbántani de ma már 13-.a van és még mindig nem hoztad az új részt

    VálaszTörlés
  2. Tudom, én nem bántasz meg, nagyon nagyon sajnálom, annyira elmondanám az egészet, hogy most miért van ez, de tudom, senkit sem érdekel, hisz ti tényleg csak olvasni akarjátok, nem a magánéletemmel foglalkozni, de egyszerűen képtelen vagyok ilyen állapotban egy kerek fejezetet összehozni!!! :(( megértelek titeket, komolyan, és tudom, haragszotok, tényleg elhihetitek, hogy nem azért nem rakok ki, mert nincs kedvem, a legnagyobb ör4öm számomra, hogy valaki olvassa, amit írok, de hiába, akármennyire szeretnék is, nem megy... Már többször is megpróbáltam írni, meg is van a sztori, minden, de hiába, nem tudok örömteli, szerelmes jeleneteket írni, amit terveztem, ha nem élem bele magam! Márpedig akkor nem lesz az igazi... De tudom, nem csak magamra kell gondoljak, megírom a részt, csak félek, nem fog majd tetszeni, amiért kissé szomorúbb lesz... Annyira sajnálom... úgy elmondanék tényleg, mindent, de ez nem rólam szól, csak akartam, hogy tudjátok, nem önzőségből váratlak titeket!!! KIMONDHATATLANUL SAJNÁLOM, NAGYON, NAGYON IGYEKSZEK!! ♥ ♥ :(

    VálaszTörlés
  3. figyu nyugi:) megértem ha most tényleg olyan problémád van, én megvárom a részt és szerintem mindenki aki olvassa megérti majd:) szóval inkább rakd ki késöbb és egy nagyon jó fejit mint hogy elsiesd :):):)

    VálaszTörlés
  4. Rendben, köszönöm a megértést és a türelmet mind neked, mind a többieknek! És remélem minden olvasóm megmaradt (az új rész kinn van, aki esetleg nem látta) <3

    VálaszTörlés