2014. március 31., hétfő

                                                        Sziasztok!
Sajnos bejött az az 1% :(( Ugyanis ma életemben először kaptam egy egyest, és nagyon kellett ma tanuljak, hogy ezt kijavítsam, mert ha holnap bepótolom (hiány miatt kaptam), akkor lehet, kihúzzák, úgyhogy most nagyon teperek!:OO Viszont kész lettem, és egyből ide jöttem, most kezdem írni a fejezetet (19:52), de nem tudom, mikor lesz kész! Ha ma, akkor elég este, ha holnap, akkor meg ugye csak délután, mert akkor jövök haza, ráadásul megyek hip-hapra, 5-re érek haza, utána a szokásos trx, fél nyolctól fél 9-ig, és közben tanulok, úgyhogy nem tudom, hogy mikor!! Nagyon szeretném ma kirakni, de lehet, hogy csak kedd, szerdára jön! Úr isten, (ezt már rég mondtam, mindig Allahozok a blogban), nagyon sajnálom, kérlek, senki se haragudjon, és megteszek mindent, akár fennmaradok ma, mert már kellemetlen, hogy megint nem rakom ki! :( ♥

3 megjegyzés:

  1. Mivel tegnap direkt nem mentem trx-re, ezért ma jön az új rész, helyette meg tudtam írni :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, hogy most ki van itt, de mondom, hogy már csak a hibákat javítgatom, és kiteszem. Ne haragudjatok a kései időpont miatt, de csak most tudtam megírni még a végét, befejezés nélkül meg nem akartam kitenni:)! ♥

    VálaszTörlés